Słodki prezent na Dzień Chłopaka

W tym roku razem z Mamą postanowiłyśmy pójść trochę na łatwiznę i wszystkim naszym chłopakom podarować to samo - zdrowe ciasteczka musli. Poszperałam w internetach i na mojej ulubionej stronie z przepisami znalazłam to. Przepis nieco zmodyfikowałam - zamiast mleka skondensowanego wzięłam rozpuszczoną kostkę masła i szklankę ciepłej wody, a w roli bakalii wystąpiły: suszona żurawina, pestki z dyni, kandyzowana papaja i ananas. No i nie dodałam konfitury, bo zapomniałam. Efekt? Proszę bardzo:



Ciastka wyszły przepyszne i wywołały szerokie uśmiechy na twarzach naszych słodyczożernych chłopaków.

W ogóle uwielbiam slodkiefantazje.pl . Kilkakrotnie korzystałam z zamieszczonych tam przepisów i za każdym razem byłam zadowolona. Tej stronie można naprawdę zaufać, bo receptury są sprawdzone i za każdym razem wychodzą. Jeśli ktoś chce przygotować coś słodkiego, a nie ma pomysłu, naprawdę polecam tę stronę.


Komentarze

  1. Wygląda apetycznie. Smakował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytując SMSa, którego dostałam dziś rano: "Bardzo smaczny prezent. Możesz częściej robić, bo nie można przestać ich jeść" :)

      Usuń

Prześlij komentarz