Żółto-zielony szal

Witam wszystkich :)


Dziś prezentuję szalik ze zdobycznej włóczki. Jedna znajoma rodziców przywiozła, mówiąc, że ona z tego nic nie będzie robić, ale jeśli ja chcę, to mogę wziąć. Było tego kilka kłębków takiego zielono-żółtego melanżu i pół motka żółtego. Diabli wiedzą, z czego to było zrobione, ale sądząc po strukturze - melanż musiał być co najmniej z domieszką wełny (przed upraniem nieco drapał), a żółty to pewnie akryl.

W każdym razie zrobiłam z tego szalik, taki o:


Kolory raczej nie moje, więc postanowiłam  sprzedać na allegro, a nuż komuś się spodoba.

Inspiracją dla wzoru był jeden sweterek z gazety sprzed kilku lat


ale wzór delikatnie zmodyfikowałam.
Wielkość szalika uzależniona była od ilości zielonej włóczki, której nie wiedziałam, na ile mi starczy. Ostatecznie uzyskał wymiary ok. 170x40 cm.

Komentarze